.

.

Én és a Joy magazin, Prix de Beauté

2017. október 16. - horváth eszter

A Joy magazin 1998-ban lépett a magyar piacra. Célközönsége a 18 éves kor feletti pozitív, energikus, közép,-és felsőfokú végzettséggel rendelkező, céltudatos nő. Az újság nevét szinte mindenki ismeri. Az itthon megtalálható, színvonalasabb lapok közé sorolható. 

59688_w.jpg

A Joy magazin minden évben egyszer megrendezi a -Prix de Beauté, a szépség nagydíja- című versenyét. Ezen az évi egyszeri megmérettetésen, különböző kategóriákban kelnek versenyre, az arra méltónak ítélt kozmetikai termékek. Hajápolás, arc.-és testápolás, make up, bio.-és natúr kozmetikumok, anti-ageing, az év innovációja, stb. témakörben versenyezhetnek a készítmények.

pdbfb.png

Tavaly, az interneten nézelődve lettem figyelmes a rendezvényre. Felkeltette az érdeklődésemet, így azonnal felvettem a kapcsolatot a Joy magazin egyik munkatársával, aki a brand marketingért felelős. Mivel az az évi verseny már győztest hirdetett, egy évet kellett várnom a következő versenyig. Ezt egy cseppet sem sajnáltam, hiszen ez idő alatt jól átgondolhattam, hogy milyen kategóriában szeretnék indulni a megmérettetésen és azt is, hogy melyik dandelion készítménnyel, esetleg készítményekkel szállnék versenybe. 

Nagyon készültem! Nagyon vártam! Nagyon reménykedtem! 

Célom nem a versenyen elért (bármilyen) helyezés elérése, sokkal inkább a saját márkám megismertetése az arra nyitott közönséggel. Mert őszintén hiszem, hogy egyre inkább tudatosabban választunk kozmetikumot és hiszem, hogy törekszünk a vegyszermentes élet iránya felé fordulni! A dandelion ezt képviseli! Visszanyúlva a természethez, és visszautasítva a kozmetikumokba rejtett vegyszereket. 

Eljött az augusztus és én újabb érdeklődő levelet írtam a magazin munkatársának. Megnyugtató választ kaptam, időben vagyunk, örülnek nekem, írjak szeptember elején, akkor már biztosabban látják a verseny körüli dolgokat. Szeptember elején ismét levél levelet követett, ahol biztosítottak róla, felvettek a listára és küldik a verseny kiírását amint az elkészült. 

Eltelt a szeptember, és félig már az október is. A minap lettem rá figyelmes, szintén az internet jóvoltából, hogy az egy éve várva várt verseny már javában zajlik! …NÉLKÜLEM!! 

Azonnal leültem a laptopom elé, és írtam. Írtam, mert biztosan rosszul láttam! De ha el is kezdődött a Prix de Beauté, kaphatnék-e lehetőséget arra, hogy valamilyen úton-módon, ha késve is, de versenybe szálljak. 

Teljes megdöbbenésemre megérkezett a másfél soros válasz! Nem értik, miért nem érkezett meg hozzám a verseny kiírása, hiszen ők felvettek a listára, de sebaj, egy év múlva szeretettel várnak!

 Én és a Joy magazin, Prix de Beauté…

ee2.jpg

 

 

 

 

 

 

Horváth Eszter

A bejegyzés trackback címe:

https://dandelionnaturproduct.blog.hu/api/trackback/id/tr5312993696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása