.

.

Teszteltem a „trend it up ultra matte” ajakrúzsokat

2017. augusztus 21. - horváth eszter

 

 

Nem régiben a DM saját márkás termékei között berobbant a piacra  a „trend it up ultra matte” ajakrúzs. Ami több színben is megvásárolható.
Megszoktuk, hogy a rúzsok fényesen csillognak ajkainkon, adott esetben megspékeljük a használatukat egy kevés szájfénnyel is, a jó ügy érdekében.
Bevallom, volt szerencsém több ízben is Párizsban járni, és mindig csodálattal bámultam a párizsi nőket, akik szinte egytől egyig tündöklő színekbe festették ajkaikat.

cultura-serviette-en-papier-paris.jpg
Sosem értettem, hogy képes rajtuk a rúzs 15 percnél tovább is tökéletes maradni...
Itt a megoldás!
Nem szükséges különböző trükköket bevetnünk többé, hogy meghosszabítsuk a napi rúzs viseletünk élettartamát. Elfelejthetjük a csalást a kontúrceruzával és papírzsebkendővel, az aggodalommal együtt, hogy a gyönyörű vörös rúzsunk a fogainkat is pirosra színezte!
Ez idáig nem voltam rúzs fanatikus, inkább választottam a kényelmesebb és biztonságosabb megoldást, ajaktetoválás formájában.
De most beleszerettem!
Felkenem a „trend it up ultra matte” rúzsomat, és esküszöm fél nap elteltével is tökéletes képet mutat!
Sosem tapasztaltam ilyent.

ac4384c616e06f359243b18a04ed2c38.jpg
Mattsága picit sem zavaró, sokkal inkább finomabb, elegánsabb megjelenést kölcsönöz.
Az ára pedig meglepően kedvező, 799.- HUF  

trend_it_up_ultra_matt_lipstick_010_internet_797436.png
De azt hiszem, nem is én lennék, ha azonnal nem kezdeném el vizsgálgatni a termék összetevőit!
Megtalálhatóak benne természetesen növényi olajak, mint pl: avokadóolaj, napraforgóolaj.
Az ethylhexyl-palmitáttal már nem voltam annyira kibékülve, mert ez egy pálmaolajból származó vegyület, ami bőrpuhító funkciót tölt be.
Elvből nem tetszenek a pálmaolajat tartalmazó termékek, környezetvédelmi fontossággal bírnak, de ez más történet...
A másik összetevő, amin megakadt a szemem, az a  polyethylen.
A „poly...” szó eleje miatt ismerős lehet.
Ez egy műanyagszármazék.
A legfrissebb eredmények szerint, rossz híre ellenére, nem mérgező!
Nagyon bízom benne, hogy ez így is van, mert én már nem mondanék le az ultra matte rúzsok használatáról!
Oly annyira imádom, hogy egy-két barátnőmet is megleptem már vele!
Remélem Csajok, ti is szeretitek és használjátok!?

ee2.jpgHorváth Eszter-kozmetikus szakoktató, dandelion referencia,-és szépségműhely

A bejegyzés trackback címe:

https://dandelionnaturproduct.blog.hu/api/trackback/id/tr9412765864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása