.

.

Melanoma és a La Roche-Posay

2017. augusztus 11. - horváth eszter

Az előző cikkemben egy személyes tapasztalatomat osztottam meg veletek, amikor is néhány hónappal korábban, melanomát diagnosztizáltak nálam.  Célom, kozmetikusként és magánemberként is az volt, hogy felhívjam a figyelmet erre, a sokszor nagyon veszélyes végkimenetelű megbetegedésre. Azt hiszem sikerrel jártam!  

Sok-sok témába vágó, tudományos és kevésbé tudományos cikket is elolvastam, és végignéztem számtalan videó bejegyzést is. Jelen pillanatban, amit tehetek/tehetünk, néhány sorstársammal együtt, hogy megtalálom a lehető legjobb napozó terméket a kozmetikai ipar piacán, ami nélkül gyakorlatilag, így a nyári időszakban, az utcára lépni sem túl tanácsos.  Szóval, keressük a tűt a szénakazalban...Orvosaim tanácsára, ám nem kevés előítélettel, rápillantottam a La Roce-Posay honlapjára.

sam_0786.JPG

Kerekre nyílt szemmel láttam, hogy a francia cég, különösen nagy figyelmet fordít a melanomával érintett emberek számára.  Szemezgettem hát a termékek között, és végül megrendeltem egy kisebb csomagot. 

Na jóóó, nem csak a napozó termékekre csábultam el! Megérkezett a csomag, és én alig bírtam kivárni, hogy kipróbálhassam a kozmetikumokat. Hittem is meg nem is, hogy jó lehet.  

Az egyik napvédő ötlete nagyon tetszett! Ez egy napozó stift.

lp15918_big.png

ANTHELIOS XLSPF 50+ NAPVÉDŐ STIFT

A cég, ezt a terméküket friss műtéti hegekre, anyajegyekre, szem környékére ajánlja. A használata rendkívül egyszerű, tulajdonképpen, mint egy rúzst, tekerhetjük ki magát a stiftet.  Így abszolút higiénikus, hiszen szabad kézzel hozzá sem kell érni a kozmetikumhoz. Igaz, pici, fehér réteget hagy maga után a bőrön, de ez elhanyagolható. Puha és könnyedén krémes, mégis stabil ez a napvédő stift. Ami a sok jó tulajdonságát csak fokozza és picit sem mellékes, hogy UVA és UVB sugarak ellen is védelmet nyújt!

A másik választottam, az ANTHELIOS XL SPF 50+ NAPTEJ.

anthelios_xl_lotion_spf_50_250ml_big.pngNagyon érzékeny bőrre, napallergiára kifejezetten ajánlott. Szintén védelmet nyújt UVA/UVB sugarak ellen. Használható arcra és testre is. Könnyű, krémes, könnyen felszívódó naptej, a magas fényvédelme ellenére!

Mindkét termék vízlepergető hatással rendelkezik. Én, megszerettem ezt a napozó családot, és a La Roche-Posay egy-két másik kozmetikumával együtt. Biztonságban érzem magam tőle! 

Tiszta szívből ajánlom mindenki számára, akinek fontos a fényvédelem!

ee2.jpg

 

 

 

 

 

 

Horváth Eszter-dandelion referencia,-és szépségműhel

A bejegyzés trackback címe:

https://dandelionnaturproduct.blog.hu/api/trackback/id/tr212734380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása