.

.

rólam...

2017. október 06. - horváth eszter

Egy vidéki kisvárosban születtem, az ország talán legszebb részén. Ahol a hajnali harmat megcsillan a szőlőszemeken, a felkelő Nap fényében. A villányi borvidék és a Szársomlyó lábai mellett heverő Siklóson.

 

11.jpg

Nem volt kérdés számomra, hogy az érettségi után kozmetikusnak tanulok. Mindig vonzott ez a szakma. Aztán Budapestre költöztem, több éves szerződés várt a váci utcai Kalcsu Kati szépségszalonban. A szerződésem lejártával úgy éreztem, más területen is kipróbálnám magam. Üzletvezető lettem egy belvárosi szépségszalonban. Szerelem, házasság, gyerkőc...

A gyermekvállalás éveiben beiratkoztam a Pécsi Tudományegyetem kozmetikus szakoktató karára, ahol aztán sikeresen le is diplomáztam. Szerettem volna a saját lábamra állni, így megnyitottam a dandelion referencia,-és szépségműhely kapuit. Hogy a diplomámnak is hasznát vegyem, tanítani kezdtem, két iskolában is, párhuzamosan. De a szakmai kiteljesedést a dandelion kozmetikai termékek megszületése hozta. A termékfejlesztéstől a gyártásig imádom minden mozzanatát. Mindeközben, a Szalay könyvkiadó jóvoltából megjelent két könyvem: Természetes kozmetikumok, és Fiatalodj! címmel.

Blogot írok, kozmetikai termékeket fejlesztek, workshopokat vezetek, személyre szabott arckezelésekkel kedveskedek a szépségműhelyben a vendégeim számára, és bátran mondhatom, boldog vagyok a szakmámban!

Horváth Eszter

A bejegyzés trackback címe:

https://dandelionnaturproduct.blog.hu/api/trackback/id/tr4712933283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása